marți, 28 iunie 2011

Bye, bye, Veyron! :((

Cand a fost anuntat prima oara multa lume a fost sceptica, si pe buna dreptate. Cum ar putea o masina sa aiba astfel de performante si, in acelasi timp, sa nu fie asemanata cu un copil care a mancat mult prea multe dulciuri si nu mai poate fi potolit. Motorul W16 de 8 litri cu 4 turbosuflante, 1001 CP, 0-100 in 2,6 secunde si o viteza maxima de peste 400 km/h era ceva de neinchipuit cu 7-8 ani in urma. Insa a fost realizat, a fost recunoscut, a fost adorat (premiu pentru masina deceniului acordat de BBC Top Gear vorbeste de la sine), si va fi in continuare, dar acum va trebui sa ne luam adio de la el.
Ultimul Veyron, cel cu numarul 300, va ajunge in garajul unui fericit european in acesta toamna. Versiunea decapotabila, insa, va fi scoasa din productie cand se va ajunge la 150 de unitati, deci daca va intereseaza, fiti pregatiti cu vreo 2 milioane de euro si grabiti-va.
Desi Veyronul va disparea, nu va faceti griji. Ii va lua locul o masina cu aproximativ aceleasi performante si doua locuri in plus. Da, Bugatti Galibier va fi pus in productie:D
Revenind la Veyron, acesta putem spune ca a fost cea mai mare realizare a industriei auto, un adevarat moment "Concorde" al sau, pentru care suntem recunoscatori. Este o adevarata capodopera si sper ca va fi pastrat cel putin un exemplar pentru a arata si generatiilor viitoare ce insemna cu adevarat inginerie adevarata. Asa ceva nu se va intampla din nou prea curand.
So, goodbye, Veyron! And THANK YOU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu